close

好耐冇打喇...又

對上一次既日記係7號,今日19號,成12日冇打過喇~
都唔算懶既今次,因為今次係......
冇心想開電腦用,就算用,都係為左搵d指甲既圖案,花款而開,開完搵完就閂喇!!!
實在身心疲倦喇~
上個星期有活動要開始幫手,因為今次續約果時講明,
要我多d落水,要多d幫手搞下活動....
上個星期3,4,5都有活動要幫手,
不過上個星期3去左睇Kay,冇去到幫手,
不過就算得星期4,5....都好疲勞轟炸下~
ps去睇Kay,一個字....正!!!
    (我睇老公演唱會,講真.....如果冇相機o係手,我會同你high;一有o係手,算吧喇!
    何況係Kay........high都好少high,比我影下d相就okay喇!!!!)
    不過Kay真係好掂~雖然有d位又走吓音,入錯Key,不過學San話齋,睇演唱會就係睇依d~~~
    重有,好彩當日嘉賓唔係阿姐,就一切都好好睇喇!!!!


好多野做,好多野預備.....
星期3,4落水既,上個禮拜教set頭,今個星期教化妝,
聽日6點上堂喇,到而家要預備既野都未預備好.....
我唔知另外2位小姐想點,佢地又忙,又冇時間傾,傾完又唔知想點咁......唉!!!
我唔理喇~話之佢死喇!!!都係請人番黎教o者~
講野比d "o靚"妹聽,又唔知想講咩,講完人地冇反應就o係到冷場,唔識執生再講下野既.......
真係死~
聽日番到去,又要我拿拿臨仆出去買野.....你話死未?!唉~

黎緊新一年得5日假.....好少!!!!
我死都要留番老公出碟過台灣~咩事都唔會放左去!!!!唔好逼我~

星期6,日興起,自己又整假甲玩.....
星期1番到去~個個睇到都話靚,我問可唔可以比美下出面整果d,佢地都話OK~
呵呵呵~雖然係講下o者.....不過我都好開心!!!!
謝謝~~~~

下星期又有排忙喇.....
星期1,2就預備星期3 d野,之後星期3晚搞活動,之後星期4放假,
不過d同事又話要約出去南丫島郊遊(好強逼性囉~唔去又話唔同d同事"建立team既精神"果d咁......)
又冇左一日可以休息下....(同埋番阿嬤屋企食翅~唔制牙!!!!)
星期5同工大會,星期6去打波,之後食飯.....
真係死~~~~~~~~~~~~
(今個星期Steve又話去大尾督BBQ~~~~~~~~~牙!!!!
神牙~救救我!!!!我想深閨喳.....想o係張床到過喳!!!!!!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    AgentJay 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()